Posreduj predlog

Kaj je odločilno za dober spanec?
31.dec.2013 View the latest post

* Želim posredovati predlog >>
(registracija ni potrebna)

Aktualna razprava:

Trenutno ni aktualnih razprav

Pridruži se

RSS zadnje novice evropske-volitve.si RSS novice
RSS zadnje objave na forumu RSS forum

Evropske volitve FaceBook Evropske volitve Youtube twiiter32x32

Evropski teden mobilnosti 2011 - Potujmo drugače

Prostor za informacije in razprave, ki še niso objavljene na forumu. Registrirani uporabniki lahko odpirajo svoje teme razprav o EU.
1 prispevek • Stran 1 od 1

Evropski teden mobilnosti 2011 - Potujmo drugače

OdgovorNapisal/-a kajster » 00:02, 19. 09. 2011

Ali naj Slovenci brezumno varčujemo in še bolj zategujemo pas, kot so to delali v srednjem veku, ali pa naj končno rešimo tehnične in ekološke probleme z financiranjem tehniških rešitev, ki že obstojajo in so uradno tudi objavljene!?

torek, 13. september 2011 @ 05:02 CEST
Uporabnik: Pozitivke

Učinkovito ravnanje z energijo je osrednje sporočilo letošnjega Evropskega tedna mobilnosti, najbolj razširjene kampanje za trajnostno mobilnost v svetu, ki bo letos med 16. in 22. septembrom potekala že desetič.
Promet namreč v Evropi porabi največ energije – kar tretjino, v Sloveniji pa celo še več, 40 odstotkov. Zato se osrednja tema Evropskega tedna mobilnosti tokrat glasi "Potujmo drugače" in poudarja učinkovito rabo energije v prometu.

Prometni sektor je v Evropski uniji edini, v katerem poraba energije raste, hkrati pa je skoraj v celoti odvisen od uvožene nafte, ki je draga, oskrba z njo pa je negotova. Ob tem si je Evropska unija zastavila cilj, da do leta 2020 za 20 % zmanjša izpuste toplogrednih plinov, za 20 % zviša energetsko učinkovitost in da 20 % vse potrebne energije pridobi iz obnovljivih virov. Prizadevanjem za dosego teh ciljev se pridružuje tudi Evropski teden mobilnosti, ki s temo "Potujmo drugače" vabi mesta, njihove uprave in prebivalce k spodbujanju in k uporabi trajnostnih načinov mobilnosti (hoja, kolesarjenje, javni prevoz...) in alternativnih pogonov vozil z namenom zmanjšanja naše odvisnosti od nafte.


Prebral sem vaš zanimiv prispevek o varčevanju energije, ki jo Slovenija toliko po nepotrebnem porablja v cestnem prometu pa se ne morem povsem strinjati z vašimi priporočili, ker na opisan primer resnično, kaj dosti ne moremo privarčevati predvsem zato, ker me to preveč spominja na srednjeveški sistem, ko takratna vodstva, ko še niso poznali razvite današnje tehnologije pa za kaj takega niti niso imeli znanja razen, da so v obdobjih pomanjkanja skrajno varčevali, tisto kar je pač primanjkovalo, včasih je to lahko bila voda, hrana, ali pa kaj drugega, ker takrat niso znali manjkajoče dobrine količinsko povečati z višjo tehnologijo, kot je to možno danes s tako visokimi tehnološkimi možnostmi!

V sedanjem tehnološkem razvitem svetu pa je varčevanje kot edina rešitev, enako tehnološkem in strokovnem neznanju!

Toda ni neznanje edini krivec naše energetske in ekološke krize, temveč je za rešitev tega kriva predvsem nezainteresiranost odgovornih za tehnične rešitve teh problemov, ker so vsi zgoraj navedeni problemi, že tehnično davno rešeni in objavljeni kot patentiran izum: »Termorotacijski motor na vsa tekoča goriva«, vendar kot rečeno, odgovornih to sploh ne zanima pa raje svoje ljudstvo pozivajo k štednji, medtem ko sami in osebno štednje tako ali tako ne potrebujejo!

Že davno sem vedel, da bo prišel čas, ko bodo ceste prenatrpane z cestnem prometom, pa sem razmišljal kot že takrat znan izumitelj pa mi je po dolgih letih trdega raziskovalnega dela, le uspelo izumiti mehanizem, ki bi imel lastnosti katere sem si jih kot takratni finomehanik zamislil in minilo je še deset let, da sem ta izum uspel, v Patentnem zavodu v Beogradu patentirati in kasneje sem nov sistem še izboljševal ter posodabljal z novimi tehnologijami pa sem po dobrih dvajsetih letih uspel še izboljšati neke funkcije in končno patentirati tudi v Sloveniji, za kar sem dobil številna priznanja in odličja pa tudi »Občinsko nagrado« in naziv »Inovator leta«, veliko sem tudi drugih izumov razstavljal, vendar do danes še nobeno podjetje niti država ni pokazala kakor kolikšnega zanimanja, še manj pa da se bi kdo odločil investirati v prototipe, na osnovi katerih rezultatov, bi se lahko pričela serijska in kasneje tudi masovna proizvodnja za vsa svetovna tržišča!

Hotel bi vam pojasniti, da nobeno skrajno varčevanje in tudi molitev nekih božjih svetnikov ne bo rešilo problemov vse te večje porabe goriv in onesnaževanja zraka, ker ljudi je vse več in več, vsak pa bi že hotel voziti avto, bo zato avtomobilov na cesti vse več in ne glede na vaš predlog bo poraba goriv strmo naraščala, vse dokler se ne bo nekdo odločil rešiti problem na primeren inovativno tehnični način!

Edina rešitev je v novi konstrukciji motorja z notranjem izgorevanjem, ki nebi več imel prirojenih tehničnih problemov batnih motorjev kot so: »gornje mrtve točke« ekscentra, nizka delovna temperatura izgorevalnega prostora z nepopolnem izgorevanjem in velike izgube v kinetični energiji, ko vsak delovni bat, mora ob svoji delavni funkciji stalno spreminjati svojo smer s tem, da ravno ko dobi zalet, že mora takoj zavrti in spremeniti smer v nasprotno smer, mu to delo odvzame kar 25% energije v izgubo, kar pa novi motor zraven še drugih prednosti, ta problem prednostno rešuje. Batni motorji zraven dvosmernega gibanja batov, imajo tudi gibanje velikih batnih površin, ki ustvarjajo nepotrebna trenja, imajo tudi veliko število tehnološko zahtevnih delov motorja, kar podraži izdelek in skrajšuje življenjski rok trajanja!

Moj izum pa rešuje vse naštete probleme in ima še dodatne prednosti, ko v glavnem rešuje z novo konstrukcijo prihranek goriva za najmanj 55%, medtem pa zaradi 4x višje delovne temperature mehanizma in prostora za izgorevanje, omogoča popolno izgorevanje ter s tem obenem rešuje tudi ekološki problem, ima pa tudi več kot polovico manj delov, ki so enostavnih oblik, je zato tudi cena novega motorja dosti nižja!

Prilagam le nekaj osnovnih podatkov o novem pravem rotacijske motorju, ki nima ničesar skupnega z Wanklovem motorjem, ki sploh ni pravi rotacijski motor, kot tudi ni podoben z drugimi neuspelimi rotacijskimi motorji, ki niso rešili osnovnih znanih tehnično ekoloških problemov, temveč so ti novi »rotacijski » motorji le še pridobili dodatne nove probleme z povečanjem trenja med deli, kompliciranimi mehanizmi in zaradi navedenega, tudi krajšem življenjskem rokom!

Konrad Ajster - dne:18.9.2011
Več: http://sites.google.com/site/izumiininovacije/
Konradajster
kajster
Razpravljalec/ka
 
Prispevkov: 12
Pridružen: 15:16, 21. 01. 2010

1 prispevek • Stran 1 od 1

Vrni se na Ostale razprave o evropskih temah in EU

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost

cron